Do kasy

Mój koszyk:

Wartość zamówienia:

0,00 zł

Ilość produktów:

0 produktów

Rola gadżetów reklamowych na przykładzie antystresów

Profesor psychologii na Arizona State University Robert B. Cialdini obserwował ludzkie zachowania przez ponad 15 lat, aby zrozumieć najgłębiej zakorzenione w psychice reguły, które rządzą naszymi wyborami. Jego książka „Wywieranie wpływu na ludzi: teoria i praktyka” szybko stała się bestsellerem, a skuteczność opisanych przez niego metod została szeroko przetestowana i potwierdzona. 

Skupimy się tutaj na pierwszej spośród opisanych przez profesora Cialdiniego reguł: zasadzie wzajemności. Jak dowodzi profesor, podstawową normą w naszych społeczeństwach jest zrewanżować się za przysługi i podarunki, które dostajemy od innych. Psychologiczna potrzeba by odwdzięczyć się za napotkane dobro jest na tyle silna, że może z łatwością skłonić do ustępstw znacznie przewyższających wartość otrzymanego podarunku. Psychologowie nazywają to efektem dźwigni. 

antystres reklamowy

Niewielki drobiazg podarowany potencjalnemu klientowi może więc mieć ogromną moc marketingową. W wielu sektorach nasi kontrahenci zmagają się z ciągłym napięciem w związku z wykonywanym zawodem i koniec stresu w pracy jest ich wielkim marzeniem. Najprawdopodobniej okażą dużą wdzięczność osobie lub firmie, która weźmie ten ich problem pod uwagę i spróbują mu zaradzić, co wielokrotnie przełoży się na zakup produktu czy też zawarcie korzystnej umowy. Gadżet redukujący stres może stać się stałym towarzyszem naszego kontrahenta w jego pracy, codziennie przypominając mu o naszej firmie i budującym dla niej trwałą sympatię.    

Antytresy reklamowe z nadrukami

Logo naszej firmy na kolorowej piłeczce do zgniatania jest najbanalniejszym i niejedynym pomysłem. Antystresy reklamowe mogą mieć bardzo fantazyjne formy i warto przemyśleć zlecenie ich wykonania w bardziej przykuwającej uwagę formie, jeśli tylko przeznaczony na działania promocyjne budżet na to pozwala. Kształt zgniotka powinien nawiązywać do działalności naszej firmy, dobrym pomysłem może okazać się wyprodukowanie gadżetów imitujących główny produkt, który oferujemy lub w kształcie zwierzątka, któremu stereotypowo przypisywana jest cecha związana z naszą firmą (np. mądra sowa, jeśli oferujemy szkolenia).

Ważne, aby odstresowujący gadżet budził sympatię i trafił w gust obdarowanych. Warto więc produkować je w neutralnych barwach lub zlecić wykonanie kilku wersji kolorystycznych. Zaobserwowanie ulubionego koloru klienta, np. jako powtarzającego się koloru krawatu lub dominującego koloru w wystroju biura pozwoli bezbłędnie trafić w jego gust.

Skuteczny wybór reklamowego gadżetu wielokrotnie przynosi duże zyski, a to właśnie dzięki regule wzajemności. Warto więc dokładnie przemyśleć tę kwestię i nie oszczędzać na niej zbytnio.

Śledź przesyłkę

Zaufali nam

parasole reklamowe z nadrukiem | teczki i aktówki konferencyjne z nadrukiem | torby i plecaki reklamowe | eko gadżety reklamowe | gadżety dla dzieci | gadżety samochodowe | antystresy reklamowe | gadżety reklamowe z nadrukiem | łamigłówki reklamowe | kubki reklamowe z nadrukiem | kalkulatory reklamowe | czapki reklamowe z nadrukiem | latarki reklamowe | etui na wizytówki z nadrukiem | ekologiczne notesy z długopisem